Taraftar alanı olarak Kadıköy Meydanı'nda, Deniz otobüsleri iskelesinin sol tarafında bulunan boş alan ve bitişiğinde bulunan otopark alanı taraftar alanlarından birisi olarak belirlendi. Kalamış Parkı'nda ise; marina ile spor tesisleri arasında kalan bölge halı sahalar dâhil olmak üzere taraftar alanı olarak seçildi.
Aralık ayında, UEFA Kupası sponsorlarından Carlsberg, Nike, Vodafone, Intersport, Santander, Toyota ve Canon'un yurt içi ve yurt dışı yetkililerinin katılımıyla birlikte gerçekleşen toplantılarda sponsorlara taraftar alanları ile ilgili bilgiler verildi.
UEFA Kupası 2009 Finalinin Taraftar Alanları
Taraftar alanı olarak belirlenmiş olan Kadıköy Rıhtım ve Kalamış Parkı'nın Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı ile birlikte kuşbakışı görüntüsü…
Taraftar Alanı A olarak adlandırılan Kadıköy Rıhtım'ın kuşbakışı görüntüsü…
Taraftar Alanı B olarak adlandırılan Kalamış Parkı'nın kuşbakışı görüntüsü…
Taraftar Alanı Nedir?
"Taraftar Alanı" finalist takımların taraftarları için ayrılıp düzenlenmiş stada yakın yerlerde olmasına dikkat edilen ve taraftarların eğlenmeleri için hazırlanmış geniş meydanlara verilen addır. Taraftar Alanları stada erişimi kolaylaştırdığı gibi taraftarların maç öncesinde de birlikte olmalarını ve maçlardan daha fazla zevk almalarını sağlar.
UEFA Kupası 2008 Finali'nin Taraftar Alanları
Geçen yıl İngiltere'nin Manchester şehrinde düzenlenen UEFA Kupası Finali için finalist takımların seyircilerine, şehrin içinde 2 ayrı taraftar alanı ayrılmıştı. Bunlar Piccadilly Gardens'da yer alan Albert Square ile yine aynı bölgedeki Cathedral Gardens'dı. Her iki taraftar alanı da biletli veya biletsiz olan herkese açık olup çok renkli görüntülere ev sahipliği yaptı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder